Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Πολλά υποσχομένη νέα

Κρύβω μέσα στο μπαούλο μου αρχαία μυστικά
Μπορώ να εξαφανίσω τον κόσμο μ’ ένα στίχο
Κρατάω γερά και ξεριζώνω ουρλιαχτά
Για να παλέψω να ξεφύγω από το μύθο

Κοίτα στα μάτια μου και δεν θα το γνωρίσεις
Μες στο μπαούλο μου πως έχω μαγικά
Αγάπησέ με μα μπορείς να με μισήσεις
Σου λέω αλήθεια δεν μου κάνει διαφορά

Μπορείς να βρεις πολλές που να μου μοιάζουν
Να τραγουδάνε σαν εμένα τη ζωή
Μα δε θα βρεις άλλες ν’ αντέχουν να ουρλιάζουν
Όταν θυμώνουν από αγάπη κι ηδονή

Σου λέω πως ξέρω να αλυχτώ για την οργή μου
Σου λέω πως ξέρω να γουστάρω αληθινά
Και κάθε φόβος κάθε ύστατη κραυγή μου
Μπορεί να καίει και να γκρεμίζει σωθικά

Γι’ αυτό μη λες πως δεν μπορώ να αγαπήσω
Γι’ αυτό μην κρίνεις αν δε θέλεις να κριθείς
Κι εγώ δε θέλω παραπάνω να σε πείσω
Αν το μυαλό σου δεν αντέχει να πειστείς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: