Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Summertime

Στα σκοτεινά συρτάρια του μυαλού μου κρύβω εσένα

Όπως σε έφτιαξα εγώ και σ’ ονειρεύομαι

Όταν ο κόσμος σκουραίνει

Και το ποτό δε με πιάνει

Είσαι εκεί όπως σε θέλησα και με βολεύεις

Στο μυαλό μου απαντάς στα μηνύματα κι έρχεσαι πριν καν στο ζητήσω

Δε βγάζει τοξικά αέρια το στόμα σου και μιλάς ειλικρινά

Λες αυτά που θέλω ν’ ακούσω, με κάνεις γυναίκα

Κάπως έτσι περνάω την ώρα μου τα καλοκαίρια

όταν μ’ αφήνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: