Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Στους Επισκέπτες

Είμαι αλήθεια το φως στη νυχτοπεταλούδα της ματαιοδοξίας σας
Είστε δυνατά η μουσική στην κιθάρα του στήθους μου
Άθλια όντα αβάσταχτα όμορφα
Αν δε ζούσα για σας θα σας μαχαίρωνα

Τώρα απλά, ξανά, επαναληπτικά
ονευρεύομαι να σας ανοίξω με το μαχαίρι μου
να κάνω βιοψία σ' όσα σας ποθώ
Να χορέψω γυμνή κάτω απ' το φεγγάρι σας
Να δειτε πόσο θεϊκή είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: