Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Burlesque

Μισώ όλους τους μέτριους αλαζόνες
όπως μισεί ο ερωτευμένος τον έρωτα
το δέος, όμως, μου το παρέχουν Εκείνοι
οι Επισκέπτες.

Μια μέρα παίρνει να μπουν στη ζωή σου
Δυο να στη ρημάξουν
και η έξοδος, βασανιστική, αργή, της εβδομάδας

Εσύ προσπαθείς και παλεύεις με το διάολο
για να μη χάσεις την αίσθηση του Εκλεκτού τους
επιστρατεύεις κάθε βλέμμα σου ανήθικο
-σε συγκρατώ. ποτέ δε φτάνει-
κι όταν καταλάβεις πς πια τρως τη σκόνη σου
κάθεσαι και γράφεις στιχάκια μπας και τους φέρουν πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: