Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

"Είδα μάτια"

-Πρέπει να ανυψώσω το σώμα μου σε ύστερα επίπεδα.-

Με κοιτούσες, σε είδα να με κοιτάς, σε είδα πώς με κοίταζες
όπως πάντα έσκυψα το κεφάλι. Δεν ξέρω εγώ να κοιτιέμαι.
Τι όμορφο να σε διαπερνούν τέτοια μάτια!
Με κοιτούσες. Κι εγώ σε είδα.

Κι αφού με κοίταξες έχασα το μυαλό μου
και τώρα γύρω μου μόνο τα μάτια σου βλέπω
σαν να κοιτούσα ώρα το φως.

Γι' αυτό σου λέω.
Πρέπει να ανυψώσω το σώμα μου σε ύστερα επίπεδα
Πρέπει ν' ασχοληθώ με κάτι ως να σε ξανακούσω
Πρέπει να φιλήσω εγώ τον εαυτό μου ως να σε ξαναδώ
Γιατί με κοιτούσες.
Γιατί με κοίταξες;
Γιατί σε είδα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: