Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Ποιητική αυτογνωσία


Ι

Οι ποιητές
δεν παθαίνουν
λουμπάγκο

Μα είναι σίγουρο
Μίλτο Σαχτούρη
ότι ο ελεγκτής
θα έρχεται πάντα 
όταν δεν έχω 
εισιτήριο.

ΙΙ

Έτσι όπως άρχισα
σε ήπια μονορούφι

Μον' όταν τελείωσε το ποίημα
μπόρεσα να ακούσω πάλι

Μάθε μου 
μιαν άλλη λέξη για την αποτυχία
μιαν άλλη γεύση για το σπαραγμό

Εμείς
κουβαλάμε πάντα
στις μέσα τσέπες μας
μια πένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: